Vi och vår skatt Ely Karl Wall

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Sofia Wall - 12 juni 2010 11:57

Hej och ha!

Sa jag var till barnmorskan i fredags, vilken kvinna!

Hon gjorde en undersokning och kunde saga att jag var ca 3 cm, och att det borde borja handa grejjer riktigt snart. Nu ar det lordag vi har varit och sett Shrek 3, bra film maste jag saga. Vem kan inte alska Shrek filmerna menar jag;) har haft en hel del varkar men kanns inte som de tar sig nagon vart, sa vi vantar och ser.

Till och fran kan jag bli lite nervos gallande forlossningen. Speciellt nar varkarna andrar sig lite, eller blir lite starkare, da tanker jag pa saker jag borde ha gjort och sen blir jag lite orolig.

Men det visst skulle det vara underbart om dessa varkar resulterade i en babis snart!

Langtar sa efter att traffa vart mirakel!

Nu ska jag ga och sitta pa min boll och avnjuta en kopp te, och vem vet kanske lite fruktsallad med glass!

Hoppas allt ar bra med er hemma!

Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards