Vi och vår skatt Ely Karl Wall

Alla inlägg under december 2009

Av Sofia Wall - 16 december 2009 08:09

I dag mar jag lite battre, inte lika kanslig med andra ord. Hur kan nagon sta ut med en gravid kvinna? 


Hur som helst sa ar det hett, hett, hett har! Ca 35 grader idag, och jag ar hemma pga min rygg. Men jag har stadat och gjorde svenskt julgodis(karra)

Jeremy gillar knack, far se hur ischoklad och pepparmintpraliner gar;)


Vi har skickat alla julklappar till Sverige nu, sa hoppas allt kommer i tid, vi har ju haft strejk pa posten. Menvi skickade dem relativt tidigt!


Har ni sno an?  

                      Var SweAussie ca 12-13 veckor, enormt vacker redan nu


Tanker pa er och saknar er!

Sofia Jeremy och bullen





Av Sofia Wall - 2 december 2009 22:07

Jag har varit valdigt dalig pa att halla den har bloggen uppdaterad. Mitt humor har verkligen inte varit pa topp sa datorn har varirt det sista stallet jag har valt, sang och tv har varit mina prioriteringar i arlighetens namn!

Sa nu ska jag forsoka bortse fran mitt deppiga jag och fokusera pa vad som hant osv!


Jag har borjat jobbar i receptionen nu pa jobbet, bara for jag ar pa lattare tjanst.
I lordags var det sista dagen for min kurs, kanns toppen att ha lite mer valmojligheter. Det var en rolig kurs och jag maste saga att det med. spraket ar ratt sa klurigt men intressant!


Moving on. Jag har varit pa mitt forsta julbord har, valdigt annorlunda. Fanns inte nagra kottbullar eller nagon julskinka?! Och potatisen var nastan ra! Men en hel del godis!

Vi har varit pa ikea, kopt en massa mat osv. Glogg men ingen julmust! Hur kommer det sig att de har cider och norrlands guld men inte julmust, jag menar JULMUST!? Nej, jag kanner nastan att jag borde skicka ett brev till Ikea!


Nog om det, i dag ska jag pa vart forsta riktiga ultraljud. Sa jag skriver mer om det nar jag kommer hem!


Nu maste jag aka till jobbet!


Saknar er!

Stora Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards