Vi och vår skatt Ely Karl Wall

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

Mamma Mormor

Av Sofia Wall - 15 oktober 2010 18:27

Da var det daxt! Om 1 h ar det jag, Ely och Jeremy som satter oss i bilen och beger oss mot Brisbanefor att plocka upp mamma, mormor Linda:)

Kanns sa overkligt, har varit nastan 3 ar sens vi sags sist. Och nu kommer hon inte bara traffa mig, utan min familj?! Wow!


Jag kommer behova en hel del kaffe innan jag hoppar in i bilen:



Ely fick ett halsband samt armbandigar, ett som ska hjalpa mot varken han har nu nar lill tanderna ror dig och haller pa att komma igenom. Faom de fungerar, aterkommer:)

Myspappa och en nastan sittandes Ely?

   


Ely dreggelmonster med sitt nya mirakel armband?




Tanker pa er, nu kaffe, sen Mamma/Mormor, darefter IKEA!


Kramar

Sofia, Ely och Jeremy 

 
 
Ingen bild

mamma

5 januari 2011 19:54

Wish I had stayed longer and spent some time with you three and Jeremys family.

 
Ingen bild

mamma och roy

26 februari 2011 13:10

Tänk att livet skulle förändras så här efter att vi kostade på att Linda skulle kunna åka till sin familj.
Det känns hoplöst att se din mor mår så dåligt över det som har hänt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Wall - 1 december 2010 07:48

  Wow sitting and going through old things, amusing! Any how..   So we've had some great visits from friends and big thanks to Carro for extra worm jacket  and Anna for bouncer:) And good to see a Winston, he's just adorable! We also catch ed...

Av Sofia Wall - 29 november 2010 21:02

Good Morning! From now on my blogg will be in English so our family "down under" will be able to follow us on our journey. So the trip didn't start out all to good, with wallet etc stolen. But not letting it effect us to much we moved on. ...

Av Sofia Wall - 17 november 2010 09:19

Nu ar vi snart pa gang, om 3 dagasitter jag och Ely och vantar pa mitt nasta plan i Bangkok till Stockholm. Om jag langtar? oja! Oj vad det har varit fullt upp har, vi haller pa att flytta nu innan vi aker, kanskes som en bra idee nar vi kom pa d...

Av Sofia Wall - 14 oktober 2010 00:05

                         Da var det dags! 20/11 aker jag och Ely till Sverige, sa roligt! Funderar pa att ha Ely's dop i sverige nar vi ar hemma, maste kolla upp mojligheter, skulle vara roligt! Vet bara inte vart man ska borja, haha! Pa lordag...

Av Sofia Wall - 29 september 2010 11:58

Wow, nu ar jag trott. Ely har borjat vakna 2 igen, men sen sover han tills 6-7. Men usch vad hemskt det ar nar manvart van med att han vaknade 5. Han ar en riktig retsticka;)   I dag kom nappar fran mormor:) Tack tack!   Gud vad jag ar suge...

Presentation


Vi och vår skatt, Master Ely Karl Wall

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väntan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards