Vi och vår skatt Ely Karl Wall

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia Wall - 14 april 2010 06:59

Hej gott folk!


Dags for uppdateringar igen!

Kurserna vi gar till ar verkligen toppen, borjar verkligen kanna att vantan efter att traffa var gobit narmar sig med stora kliv! Kanns som vi precis klev over 20 veckors gransen, galet!

Forra veckan fick vi en kaffemaskin av Jeff(Jeremys pappa) Kommer verkligen till anvandning maste jag saga. Visst gor det stor skillnad nar man bara kan dricka nan kopp om dan att det da ar en fin cappuccino;)

Verkligen toppen! Han gav oss aven ekologiskt kaffe till maskinen, tackar tackar!

Som ni forstar sa alskar jag kaffe!

Annars?

Jo vi har gjort ratt mycket eller vi har varit och simmat, fiskat, batluffat osv.

Tiff och Luc ska aka over till Amerika i juni(strax efter var knodd ar beraknad) Eftersom Luc kommer darifran. Sa de har hallt pa att packa ihop deras hus och har gett oss en del mobler:) Sa undertiden ska dom bo i Harvey bay( ca 2 h harifran) vilket jag inte gillar, men Tiff har sagt att hon kommer komma ner nu och da vilket ar bra!

I helgen akte vi upp till Anne Marie och Claurd( Jeremys mamma) som klippte mitt har och fixade till det en hel del, TACKAR! Ja det ar skont att bli bortskamd maste jag saga! Men nagot som inte var lika roligt var alla myggbett som jag fick efter en promenad langst stranden. Over 50 st pa vardera underben. de ar fortfarande kvar. Samt en monsterforskylning som aven hanger kvar! Vad var det for nytta med foskylningsvaccin?!;)


Nog om det! Efter Anne Marie fixat mitt har akte vi hem till dem for att ata lunch, men vart var Jeremy och Claurd?!

Anne Marie var saker pa att de var nere pa pubben och hade karlsnack sa hon foreslog att vi skulle ta cycklarna ner till pubben! Och visst var dom dar, haha!

Verkligen en toppen helg!

Men nu ska jag ga och hanga tvatt samt borja forbereda middag eftersom Jeremy jobbar i Brisbane idag, oh yeah vilken hemmafru(fast som jobbar?!)


Lagger upp lite bilder pa mage, myggbett, marknad, etc! Enjoy!

     




 

30 Veckor

28 Veckor

      

Myggbett, de ser tom varre ut i verkligheten;)

 

Jeremy Luc och Tiff Batluffande i floden

 

   

Farmersmarket, varje sondag ekologisk(nu vart det ratt Mia;) frukt och gront!

 

   

Saga i babisklader, vill ju inte att hon ska kanna sig utanfor?

 

 

 

 

Jeremy surfar

 

 

Mage pa stranden iford otroligt het baddrackt!

    

Var strand och min prins:)



Saknar er!


Puss och kram

Av Sofia Wall - 3 april 2010 02:07

 

 

Vill borja med att saga grattis

 till Therese och Daniel till deras dotter,

vantar talmodigt pa kort;) 

Verkligen underbart!

Tanker pa er, stora kramar!

 

  


Sa jag tanker utse mig sjalv till aret varsta bloggare!

Hur far man tiden att raka till? 24 h pa ett dygn ar inte nog.

Hur som helst sa har jag haft en massa undersokningar sen sist, babisen mar

bra:)

Jeremy fyllde ar forra helgen sa da det vart bbq pa lordan sen var vi pa lunch med hans mamma pa sondag, vilket var bra!

Anne-Marie (Jeremys mamma) ar frisor sa hon tog pa sig att klippa mitt har. Men visst ar det pinsamt nar man inte klippt sig pa seriost ar hos en frisor! Jaklar vad det blir slitet vill jag lova. Men harligt att fa det klippt. Ingen storre forandring, hara allt ris ar borta, vilket ar en massa antar jag;)

Efterat tog vi oss till surfclubben for att ata lunch, vilket var toppen harlig pasta med spenat och pumpa, MUMS!

Darefter ville Mor och son slanga in lite pengar i "poker maskinerna", jag och A-M hade ingen vidare lycka men Jeremy kammade hem nastan 2000 kr, grattis!

Vilket verkligen var toppen, sa vi la det till det sista pa var barnvagn, mycket nojd!

Forovrigt maste jag saga att jag mar sa mycket battre nu(?)

Nastan alla mina kramper osv har lagt sig och nu kanns det riktigt gott med lillknolen i magen som puffar som bara den!

Vilket verkligen ar pa tiden maste jag saga.

Sa vi ar nu i v 29, vad tiden gar fort! Men de sista veckorna kommer nog vara a sa langa, tanker pa Anna och Frasse som bara har lite drygt 2 veckor att ga:)

Fortsattning foljer!

Tanker pa er och saknar er!

Pussar och Kramar fran oss, allt for langt borta!


Presentation


Vi och vår skatt, Master Ely Karl Wall

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väntan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards