Vi och vår skatt Ely Karl Wall

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2010

Nagra rader och lite bilder!

Av Sofia Wall - 1 augusti 2010 13:10

Nagra rader och lite bilder!


Sa nu ar Ely 5450 g och 58 cm, hur gick det till?!

Han lyfter nu huvudet statligt samt borja finna vissa "leksaker" roliga, roligast ar nog att rycka mamma iharet vilken klassiker!


Han har atergatt till graten och vark, usha. I gar sov jag inte mer an 2 timmar sa kanner mig ratt sliten. har dessutom varit dunderforkyld, feber yrsel ja hela fadderullan, men det har lattat. Imorgon ska jag och Ely pa mammagrupp darefter fika med tjejerna for att senare promenera till en lakare som har en svensk skoterska, haaarligt!


har kommer nagra bilder:) Pa tal om bilder, sa sag jag nyss nagra pa Therese och Dannes,  Cimmys dop det fick mig att vilja aka hem! Och beslutet ar nu tagit, Ely blir inte omskuren!(For er som ville veta;)


Tanker pa er!

 


Jag lagade en speciell paj till Jeremy.


 


Ely myser pa med napp i vagnen



    


Ely med sin supertrotta mamma pa Emmundi markets 

   


        


 Det ar inte latt att fanga Elys leenden, det har ar det basta jag kunde fa pa hans stora smile



   


Var myspropp



    


  Far och son



   


Ett ord, glidarn    




 Trott



      


Mysungen efter bad och massage




   



Stora kramar fran oss, men Ely kampar med den storsta:)






Wow, vilken lacker kansla jag far i hjartat nar jag ser min lilla prins, inte att glomma nar jag ser min stora karlek, finner inga ord

De ar min mening med livet!

 

 
 
Ingen bild

mamma

1 augusti 2010 20:42

Vilka underbara bilder, all three of you look pretty tired in some of the photos, but that's lfe with a baby!! take care, love mum and Roy

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Wall - 1 december 2010 07:48

  Wow sitting and going through old things, amusing! Any how..   So we've had some great visits from friends and big thanks to Carro for extra worm jacket  and Anna for bouncer:) And good to see a Winston, he's just adorable! We also catch ed...

Av Sofia Wall - 29 november 2010 21:02

Good Morning! From now on my blogg will be in English so our family "down under" will be able to follow us on our journey. So the trip didn't start out all to good, with wallet etc stolen. But not letting it effect us to much we moved on. ...

Av Sofia Wall - 17 november 2010 09:19

Nu ar vi snart pa gang, om 3 dagasitter jag och Ely och vantar pa mitt nasta plan i Bangkok till Stockholm. Om jag langtar? oja! Oj vad det har varit fullt upp har, vi haller pa att flytta nu innan vi aker, kanskes som en bra idee nar vi kom pa d...

Av Sofia Wall - 15 oktober 2010 18:27

Da var det daxt! Om 1 h ar det jag, Ely och Jeremy som satter oss i bilen och beger oss mot Brisbanefor att plocka upp mamma, mormor Linda:) Kanns sa overkligt, har varit nastan 3 ar sens vi sags sist. Och nu kommer hon inte bara traffa mig, utan m...

Av Sofia Wall - 14 oktober 2010 00:05

                         Da var det dags! 20/11 aker jag och Ely till Sverige, sa roligt! Funderar pa att ha Ely's dop i sverige nar vi ar hemma, maste kolla upp mojligheter, skulle vara roligt! Vet bara inte vart man ska borja, haha! Pa lordag...

Presentation


Vi och vår skatt, Master Ely Karl Wall

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väntan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards