Vi och vår skatt Ely Karl Wall

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2010

Sweden med mera

Av Sofia Wall - 14 oktober 2010 00:05

                         Da var det dags!

20/11 aker jag och Ely till Sverige, sa roligt! Funderar pa att ha Ely's dop i sverige nar vi ar hemma, maste kolla upp mojligheter, skulle vara roligt!

Vet bara inte vart man ska borja, haha!

Pa lordag morgon kommer mamma/mormor hit vad vi langtar! Kommer bli jatte roligt att ha henne har:)

Vad har hant mer?

Jo Ely och jag vaccinerade oss igar. Ely hade inga problem denna vanda, mendaremot jag.. jag vart helt forstord, huvudvark och toksvettningar! Nej usch!

Till nagot lite mindre roligt, vi haller pa att forsoka fixa med Jeremys bilj, flytt, stalla av telefon osv. fy fasiken vad mycket pengar vi inte har just nu. Vem valjer att resa under de dyraste dagarna pa hela aret, jo Jeremy! Fy fan! landade pa ett harligt 3 500 dollar for 3 veckor, helt galet! Det varsta ar att vi maste forka ut det pa 4 veckor:(

Nog om det, forhoppningsvis gar allt somrt.



  Mysproppen sitter i mammas kna:)           Denna kallar jag motivation

En bild sager mer an 1000 ord...  

 
 
Jenny

Jenny

23 oktober 2010 00:35

Klart ni ska ha dop hemma, du vet att ställer upp anytime om du behöver någon som sjunger =)
Hoppas verkligen ni hinner träffa oss nåt!
Många kramar!

http://urpluggad.blogg.se

 
Ingen bild

jenny igen

23 oktober 2010 00:36

du vet att jag skulle det stå =)

 
Linda

Linda

26 oktober 2010 02:17

Wow vilken utsikt. Förstår att det blir en motivation. :) helt sjukt vackert du bor. Din viking är så söt! Ha det så himla bra! puss

http://www.misswinsten.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Wall - 1 december 2010 07:48

  Wow sitting and going through old things, amusing! Any how..   So we've had some great visits from friends and big thanks to Carro for extra worm jacket  and Anna for bouncer:) And good to see a Winston, he's just adorable! We also catch ed...

Av Sofia Wall - 29 november 2010 21:02

Good Morning! From now on my blogg will be in English so our family "down under" will be able to follow us on our journey. So the trip didn't start out all to good, with wallet etc stolen. But not letting it effect us to much we moved on. ...

Av Sofia Wall - 17 november 2010 09:19

Nu ar vi snart pa gang, om 3 dagasitter jag och Ely och vantar pa mitt nasta plan i Bangkok till Stockholm. Om jag langtar? oja! Oj vad det har varit fullt upp har, vi haller pa att flytta nu innan vi aker, kanskes som en bra idee nar vi kom pa d...

Av Sofia Wall - 15 oktober 2010 18:27

Da var det daxt! Om 1 h ar det jag, Ely och Jeremy som satter oss i bilen och beger oss mot Brisbanefor att plocka upp mamma, mormor Linda:) Kanns sa overkligt, har varit nastan 3 ar sens vi sags sist. Och nu kommer hon inte bara traffa mig, utan m...

Av Sofia Wall - 29 september 2010 11:58

Wow, nu ar jag trott. Ely har borjat vakna 2 igen, men sen sover han tills 6-7. Men usch vad hemskt det ar nar manvart van med att han vaknade 5. Han ar en riktig retsticka;)   I dag kom nappar fran mormor:) Tack tack!   Gud vad jag ar suge...

Presentation


Vi och vår skatt, Master Ely Karl Wall

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väntan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards