Vi och vår skatt Ely Karl Wall

Direktlänk till inlägg 26 juni 2010

Svensk jul i Juli

Av Sofia Wall - 26 juni 2010 03:48

Som ni sakert forstar sa vart jag tom mer hemsjuk nar Ely foddes, gravititeten var kampig till och fran och da kande sverige allt for langt borta, men tom langre bort nar han var fodd.

Sa nar vi kom hem plockade vi ur pepparkaksrullen ur frysen, tog fram en skiva med svensk jul musik( Tack Mia, Martin och givetvis Elsa) tog pa lilla Ely ett rudolf linne, tande ljus och borjade baka!

Sen gjorde min kara nagra special designade for mig 

Sa har kommer nagra bilder fran det.

            


Livet ar  verkligen underbart nu nar Ely finns i vart liv, karleken till mina karlar gar inte att beskriva, jag alskar dom mest hur som helst! Eller som jag skulle sagt om jag var 7 stjarnstopp mer vad du an sager:)

Nu ska jag ga och rulla chokladbollar till helgens besokare, Farfar och bonus Farmor! Samt gora en pappers midsommarstang, sa Ely kan lara sig sma grodorna runt!

Puss och Kram

Familjen Wall, i ett relativt kyligt queensland;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Wall - 1 december 2010 07:48

  Wow sitting and going through old things, amusing! Any how..   So we've had some great visits from friends and big thanks to Carro for extra worm jacket  and Anna for bouncer:) And good to see a Winston, he's just adorable! We also catch ed...

Av Sofia Wall - 29 november 2010 21:02

Good Morning! From now on my blogg will be in English so our family "down under" will be able to follow us on our journey. So the trip didn't start out all to good, with wallet etc stolen. But not letting it effect us to much we moved on. ...

Av Sofia Wall - 17 november 2010 09:19

Nu ar vi snart pa gang, om 3 dagasitter jag och Ely och vantar pa mitt nasta plan i Bangkok till Stockholm. Om jag langtar? oja! Oj vad det har varit fullt upp har, vi haller pa att flytta nu innan vi aker, kanskes som en bra idee nar vi kom pa d...

Av Sofia Wall - 15 oktober 2010 18:27

Da var det daxt! Om 1 h ar det jag, Ely och Jeremy som satter oss i bilen och beger oss mot Brisbanefor att plocka upp mamma, mormor Linda:) Kanns sa overkligt, har varit nastan 3 ar sens vi sags sist. Och nu kommer hon inte bara traffa mig, utan m...

Av Sofia Wall - 14 oktober 2010 00:05

                         Da var det dags! 20/11 aker jag och Ely till Sverige, sa roligt! Funderar pa att ha Ely's dop i sverige nar vi ar hemma, maste kolla upp mojligheter, skulle vara roligt! Vet bara inte vart man ska borja, haha! Pa lordag...

Ovido - Quiz & Flashcards