Vi och vår skatt Ely Karl Wall

Alla inlägg under juli 2010

Av Sofia Wall - 21 juli 2010 10:12

De flesta forstar nog att jag inte talar om vader. Ely har namligen haft en riktigt jobbig vecka. Hans omogna mage stallde till besvar, och oj sa smartsamt det var for oss allihop.

Det var hemskt, vilken oerhord kansla av maktloshet.

Han grat och kved i 3h somnade till av utmattning pa mig i 20 min,kunde absolut inte flytta honom, minsta rorelse och han vaknade och han behovde var minut stackar kunde fa. Forsokte med allt, men inget bet pa stackarn. Lat mig saga att det har pa gick morgon, dag, eftermidda samt natt. Ingen paus. Tro inte att det slutar dar icke! Nagot bade jag och Ely alskar ar hans barnvagn, vilket far mig ur huset och han ut och se saker och sova ute ar ju underbart:) Och vagnen var verkligen min raddning under den har veckan, anda tills....jo vist, PUNKA! ca 30 min hemifran pa en vag som har en skola pa ena sidan, och gym samt tennisplaner etc pa den andra. Jag forsoker pumpa upp dacket for att se om det kanske bara hade lakt ut, men icke(inte att glomma, Ely ar nu grinig sa jag har honom i famen) visst med min tur sa ar han hungrig. Trott och lets face it, tard som jag var behovde jag hitta ett stalle jag kunde mata honom som inte var mitt i vagen, hittade en sandplatt i en skogsdunge brevid vagen, yes! Sa jag traskar med skrikande Ely pa armen och barnvagnen pa andra in till skogen, haha.

La ner en filt och satt ner snacka att jag kande mig som en redig hippy. Ringde Jeremy och sa: Jag sak aldrig mer lamna huset!!!

Haha

Lang historia kort. Jag pratade med en van fran klasserna for jag visste att hennes dotter hade haft det kampigt veckan innan, hon sa att hon hade lite naturlakemedel for orolig babismage, hade inte funkat for henne men vem vet. Hon skickade ett sms med vad det var, jag googlade(alska google)och vi beslot oss for att testa.

Efter forsta dosen, kraktes han samt gjrode en monster bajsning, darefter har vi inte haft nagra problem. Vi har tom behovt vacka honom, har aldrig hant forut! Helt underbart. 

Samt att vi har nu inbjudit en napp efter vi suttit och overvagit om fordelar samt nackdelar. Och Ely alskar verklgen nappen. Han somnar sjalv och nar han har somnat spottar han ut den, toppen! Sa nu ar det frid och frojd igen:) Peppar, peppar.

Har kommer nagra bilder pa min alskade son samt karl, och nagra i mixen!

Jag sager da det, vilken lacker kansla som faller over mig var gang jag ser min prins!

Jag ar helt trollbunden.

       

     Tanka sig sa sma fotter                Charmtroll



      

Efter bad                                   Sovandes                                Kath myser med Ely



      

(4v)Myspropp                                Maste alska den;)                    Billy Rach och Ely




      

Billy 16 man i Ely's hangsang       Gobiten                            

  Saga vaktar Ely


      

Ely magtraning                    Det har ar vad vi ser nar vi promenera


          

   De har biderna ar mest till Mormor, haha;)                 Vilken lattnad Mormor;)                 

      

(3v)Ett ord karlek                            Ely ar bajsmannen                 Pappa med var skatt


      

Lena och Ely                            Ely i Mormors haklapp         Mellis for Mamma


  

Trottis

Presentation


Vi och vår skatt, Master Ely Karl Wall

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väntan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards