Vi och vår skatt Ely Karl Wall

Alla inlägg under september 2010

Av Sofia Wall - 29 september 2010 11:58

Wow, nu ar jag trott. Ely har borjat vakna 2 igen, men sen sover han tills 6-7. Men usch vad hemskt det ar nar manvart van med att han vaknade 5. Han ar en riktig retsticka;)


I dag kom nappar fran mormor:)

Tack tack!


Gud vad jag ar sugen pa glass eller chokladbollar!

.......


To be continued




Min viking, mitt hjarta, mitt allt. Vad vore jag utan dig? 



Min alskling fangade stora fiska mums:)

Alskar dig, allra mest   

Av Sofia Wall - 24 september 2010 12:07

Vad hande med min lilla pojke han ar nu 8150 g. Min lilla budda ar vad han blivit:)

sa vad har hant?

vi har kort en massa bil, helt galet mycket bil;)

Halsat pa folk varit pa olika fik och ibland bara varit ute och kort. Kanns helt underbart.

Om 3 veckor kommer mamma, mormor och halsar pa. Kommer bli jatte roligt:) Sa nu kor jag sa mycket som jag bara kan tills jag ska aka ner och hamta henne samt en snabb tur till ikea.

Nu ihelgen ska jag fixa till i rummet mamma ska fa ha:) Sa attans om hon klagar.

Ely ligger nu och sover och pappa Jeremy ar ute och fiskar:) Hoppas han fangar stora fina fiskar:)

Aterkommer med resultat!

Langtar sa  tills alla far traffa min lilla man, han ar helt otrolig. Vad var mitt liv innan Ely? Vilken mening han har till fort mitt liv.


    

Jag alskar dig

Av Sofia Wall - 19 september 2010 12:14








Hej hej!

Nu var det langesen jag skrev! Var dator slangde in handuken vilket ledde till en nyliten notebok for tillfallet. Sa nu kan vi skriva igen.

Jag kan borja med att saga att Ely ar en riktigt stor pojke.

Vagde in pa 7,5 Kgvid 3 manaders strecket, inte illa maste jag saga;)

Han har borjat greppa vissa leksaker, leksakerna pa hans bouncer samt hans nya skallra ar hans favoriter. Han har lyckats rulla, men om det ar medvetet ar fortfarande tveksamtJ

Nagot han daremothar upptackt ar hans fotter och ben hur roligt som helst!


Han har dessutom borjat sova riktigt bra. Han lagger sig for natten 18:30-19:00 och vaknar inte tills 4:00-5:00, mamma och pappa ar gladJ


Stoooort tack till Anki och P-E for jattefin vikinga body samt underbar Alg, vilka kommer notas ordentiligt! han ligger och kramas med den i bilden. pa tal om bilden, jag har nu korkort! Hur underbart som helst. Sofia alias Rallykalle;) 


Och Pappa och Lollo for fina bodys och en kamera, verkligen underbart! Alla tycker de ar sa fina, och kameran andvands dagligen och fungerar perfektJ

Ok dags att hoppa in I duschen innan sang.

Slanger in en massa bilder!

Tanker pa er!


Kramar













                           

Ovido - Quiz & Flashcards