Vi och vår skatt Ely Karl Wall

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sofia Wall - 15 oktober 2010 18:27

Da var det daxt! Om 1 h ar det jag, Ely och Jeremy som satter oss i bilen och beger oss mot Brisbanefor att plocka upp mamma, mormor Linda:)

Kanns sa overkligt, har varit nastan 3 ar sens vi sags sist. Och nu kommer hon inte bara traffa mig, utan min familj?! Wow!


Jag kommer behova en hel del kaffe innan jag hoppar in i bilen:



Ely fick ett halsband samt armbandigar, ett som ska hjalpa mot varken han har nu nar lill tanderna ror dig och haller pa att komma igenom. Faom de fungerar, aterkommer:)

Myspappa och en nastan sittandes Ely?

   


Ely dreggelmonster med sitt nya mirakel armband?




Tanker pa er, nu kaffe, sen Mamma/Mormor, darefter IKEA!


Kramar

Sofia, Ely och Jeremy 

Av Sofia Wall - 14 oktober 2010 00:05

                         Da var det dags!

20/11 aker jag och Ely till Sverige, sa roligt! Funderar pa att ha Ely's dop i sverige nar vi ar hemma, maste kolla upp mojligheter, skulle vara roligt!

Vet bara inte vart man ska borja, haha!

Pa lordag morgon kommer mamma/mormor hit vad vi langtar! Kommer bli jatte roligt att ha henne har:)

Vad har hant mer?

Jo Ely och jag vaccinerade oss igar. Ely hade inga problem denna vanda, mendaremot jag.. jag vart helt forstord, huvudvark och toksvettningar! Nej usch!

Till nagot lite mindre roligt, vi haller pa att forsoka fixa med Jeremys bilj, flytt, stalla av telefon osv. fy fasiken vad mycket pengar vi inte har just nu. Vem valjer att resa under de dyraste dagarna pa hela aret, jo Jeremy! Fy fan! landade pa ett harligt 3 500 dollar for 3 veckor, helt galet! Det varsta ar att vi maste forka ut det pa 4 veckor:(

Nog om det, forhoppningsvis gar allt somrt.



  Mysproppen sitter i mammas kna:)           Denna kallar jag motivation

En bild sager mer an 1000 ord...  

Presentation


Vi och vår skatt, Master Ely Karl Wall

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väntan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards