Vi och vår skatt Ely Karl Wall

Alla inlägg under mars 2010

Av Sofia Wall - 21 mars 2010 10:07


Ater igen tog det evigheter for mig att skriva nagot, trodde verkligen att jag skulle fa tid under helgen samt veckan men icke.


Sa vad har vi haft for oss?


Vi har kopt en bilbarnstol, riktigt bra maste jag saga, sa nu kan det krossas av listan. Aven spjalsangen borjar bli redo for montering, lackert!



Smakprov pa hur det borjar arta sig, samt en liten bit utav var framsida:)

 

I torsdags var vi hos lakarn i Nambour sjukhus for att se sa att allt gar som det ska samt fixa sa vi finns i registret nar babisen vill komma!


Allt gick bra tills han skulle se sa babisens huvud var i ratt position, da vart det protester. Trodde seriost att babisen skulle sparka/sla sig ut, haha!

Nar lakaren darefter skulle kolla hjartslag sa sparkade samt slog den argsinte babisen vart han an satt "saken". Ja det ar ett aktivt litet liv maste jag saga. Ska man mojligen dopa babisen efter Bruce?

Skamt asido, babisen ar frisk och sa ar jag vilket ar bra!


Nu pa torsdag sa blir det blodprov samt sprutan( yes, jag ar en av de med en negativ blodgrupp) Ah sa som jag alskar nalar, sprutor hella faddirullan;)


Nu i veckan har det varit en surf tavling har i Noosa sa det har vi tittat pa, slog ratt till nu nar vi har en cyklon som fixar upp vagorna. Sa det har varit bra!  


Nu ar det sen middag har, ska bli lite asiatiskt som Jeremy har lagat, nice!


Tanker pa er:)

Stora Kramar

Sofia, Jeremy och magen

Av Sofia Wall - 12 mars 2010 08:04

               

              Vi                                        Saga


Hej!


Roligt att lasa komentarer maste jag saga:)

Just nu har jag precis kommit hem fran jobbet, forskracklig dag! Fasiken vad saker kan forsvara saker for en! Jag tanker inte ga in pa det, inte vart ett.


Forutom det sa pajjade jag min mobil i borjan av veckan, har annu inte fixat en ny. Men idag sa akte jag in for att gora det, men mitt idkort rackte inte, sa jakla nara att jag skulle trycka ner telefonen i halsen pa bruden. Sa nytt forsok

imorgon. Anger managment?  Jo men jag tackar, sitter och poppar Jack of Jill for

att lugna ner mig samt irritera gast, sa jakla nojd!


                                         

                          v 22                                               



Spjalsangen borjar bli fardig! Bara nagra lager malning kvar! Den kommer bli sa fin!


Vi har aven kopt en kortlasare sa nu kan jag lagga upp bilder, sa nu kommer bilder;)


Ska fixa nagra nu ihelgen som jag ska lagga upp!


Tills nasta gang!


Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards