Vi och vår skatt Ely Karl Wall

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Sofia Wall - 17 november 2010 09:19

Nu ar vi snart pa gang, om 3 dagasitter jag och Ely och vantar pa mitt nasta plan i Bangkok till Stockholm.

Om jag langtar? oja!

Oj vad det har varit fullt upp har, vi haller pa att flytta nu innan vi aker, kanskes som en bra idee nar vi kom pa det, nu kanner jagh inte likadant, haha!

Men kommer vara skont narvi kommer tillbaka, samt harligt att inte behova betala hyra hela tiden vi ar borta:)

Sa annars?

Ely rullade idag kontrollerat! Fran rygg till mage, mage till rygg for att sen rulla tillbaka till mage igen, haha! Helt otroligt! han har dssutom borjat lagga sin vikt pa sina knan, sa han borja nog krypa nar vi ar i sverige:)

Jag har precis kommit pa att jag inte har nagra ytterklader samt vinterskor, haha! Forhoppningsvis kan jag lana av nan;) vi andvander ju dem inte har.

Nar vi har lana pa tanken, nan som har en snowboard samt skor i st 42 som Jeremy skulle kunna testa nar han kommer? Snacka om att kanna sig  som en lodis;)

Nej nu maste jag packa lite innan det ar for sent!


Skriver mer snart!


LANGTAR TILL VI SES:)



Ovido - Quiz & Flashcards