Vi och vår skatt Ely Karl Wall

Direktlänk till inlägg 3 april 2010

Grattis:)

Av Sofia Wall - 3 april 2010 02:07

 

 

Vill borja med att saga grattis

 till Therese och Daniel till deras dotter,

vantar talmodigt pa kort;) 

Verkligen underbart!

Tanker pa er, stora kramar!

 

  


Sa jag tanker utse mig sjalv till aret varsta bloggare!

Hur far man tiden att raka till? 24 h pa ett dygn ar inte nog.

Hur som helst sa har jag haft en massa undersokningar sen sist, babisen mar

bra:)

Jeremy fyllde ar forra helgen sa da det vart bbq pa lordan sen var vi pa lunch med hans mamma pa sondag, vilket var bra!

Anne-Marie (Jeremys mamma) ar frisor sa hon tog pa sig att klippa mitt har. Men visst ar det pinsamt nar man inte klippt sig pa seriost ar hos en frisor! Jaklar vad det blir slitet vill jag lova. Men harligt att fa det klippt. Ingen storre forandring, hara allt ris ar borta, vilket ar en massa antar jag;)

Efterat tog vi oss till surfclubben for att ata lunch, vilket var toppen harlig pasta med spenat och pumpa, MUMS!

Darefter ville Mor och son slanga in lite pengar i "poker maskinerna", jag och A-M hade ingen vidare lycka men Jeremy kammade hem nastan 2000 kr, grattis!

Vilket verkligen var toppen, sa vi la det till det sista pa var barnvagn, mycket nojd!

Forovrigt maste jag saga att jag mar sa mycket battre nu(?)

Nastan alla mina kramper osv har lagt sig och nu kanns det riktigt gott med lillknolen i magen som puffar som bara den!

Vilket verkligen ar pa tiden maste jag saga.

Sa vi ar nu i v 29, vad tiden gar fort! Men de sista veckorna kommer nog vara a sa langa, tanker pa Anna och Frasse som bara har lite drygt 2 veckor att ga:)

Fortsattning foljer!

Tanker pa er och saknar er!

Pussar och Kramar fran oss, allt for langt borta!


 
 
anna

anna

3 april 2010 10:41

Ohh jaa visst äre spännnande! 2 veckor för oss! Helt sjukt vad tiden går :) Och snart får ni eran lilla going! Skönt att höra att allt är bra med er! Hälsa J! Pusss! Saknar dig med!!

http://annaveronicamartin.blogspot.com

 
therese

therese

8 april 2010 10:54

Tusen tack vännen!! Det går inte med ord att beskriva vilken känsla det här är! Och snart är det er tur :)
Och mer bilder vill vi se på gomagen;) Kram!

http://thereseohlander.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Line

13 april 2010 16:07

Hej!!!
Har precis gatt igenom din blogg, skont att allt har gatt bra (forutom illamaende, BH-problem och utbrott)!! Hoppas att man kan komma och halsa pa er snart, hade varit roligt att traffas igen
Ta hand om dig!!
Massa kramar

 
Alex

Alex

21 april 2010 17:05

Gud vad glad jag blir varje gång som jag går in på bloggen! Hopas att allt är fortsatt väl med dig och lillskiten.
När man läser om din kärlek till kaffe då föreställer jag mig dig i ett förkläde, skinnjacka, ruffsigt hår i en slarvig fläta, kaffe glas i handen och cigg i munnen. Hahaha på 11350, men det förstod du kanske.
Puss puss
ps det regnar i detta nu. Jävla Island och deras idiot vulkan!

http://lexybonbons.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Wall - 1 december 2010 07:48

  Wow sitting and going through old things, amusing! Any how..   So we've had some great visits from friends and big thanks to Carro for extra worm jacket  and Anna for bouncer:) And good to see a Winston, he's just adorable! We also catch ed...

Av Sofia Wall - 29 november 2010 21:02

Good Morning! From now on my blogg will be in English so our family "down under" will be able to follow us on our journey. So the trip didn't start out all to good, with wallet etc stolen. But not letting it effect us to much we moved on. ...

Av Sofia Wall - 17 november 2010 09:19

Nu ar vi snart pa gang, om 3 dagasitter jag och Ely och vantar pa mitt nasta plan i Bangkok till Stockholm. Om jag langtar? oja! Oj vad det har varit fullt upp har, vi haller pa att flytta nu innan vi aker, kanskes som en bra idee nar vi kom pa d...

Av Sofia Wall - 15 oktober 2010 18:27

Da var det daxt! Om 1 h ar det jag, Ely och Jeremy som satter oss i bilen och beger oss mot Brisbanefor att plocka upp mamma, mormor Linda:) Kanns sa overkligt, har varit nastan 3 ar sens vi sags sist. Och nu kommer hon inte bara traffa mig, utan m...

Av Sofia Wall - 14 oktober 2010 00:05

                         Da var det dags! 20/11 aker jag och Ely till Sverige, sa roligt! Funderar pa att ha Ely's dop i sverige nar vi ar hemma, maste kolla upp mojligheter, skulle vara roligt! Vet bara inte vart man ska borja, haha! Pa lordag...

Presentation


Vi och vår skatt, Master Ely Karl Wall

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väntan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards